"Barn skapar mirakel när de läser. Därför behöver barn böcker." – Astrid Lindgren
Ny!
Miras magiska anteckningsbok + Lådbilen

Miras magiska anteckningsbok + Lådbilen

Availability: In stock

208 kr

Fartfyllt, knasigt och lite magiskt!

Bokpaket med två fantasifulla berättelser.

I Miras magiska anteckningsbok möter vi Mira som inte tycker att det är så särskilt roligt att börja trean. Men allt förändras när hon får en magisk anteckningsbok av sin farfar.

I Lådbilen kommer två små pojkar på att de vill bygga just en lådbil. Det blir en racerbil – som kan köra i 140 kilometer i timmen! Eller något i den stilen. Men bilen har ju inga bromsar ... vilken åktur det kommer att bli!

Dela denna på

Availability: In stock

208 kr

Det finns inga recensioner

Det finns inga recensioner än, vill du bli först?

Skriv en recension