"Barn skapar mirakel när de läser. Därför behöver barn böcker." – Astrid Lindgren
Hemliga Myran

Hemliga Myran

Availability: In stock

119 kr

Syskon & vänner

Myran är åtta år och har just fått en pytteliten, rosa, skallig lillasyster. Nu har Myrans mamma två barn; lillasyster och Myran. Pappa har bara Myran. Och så katten Ludde förstås.

Varannan vecka bor Myran med mamma, Jesper och lillasyster och varannan vecka med pappa och Ludde. Det är inte ett dugg konstigt.

Nu är det sommarlov och Myran ska vara på landet. Det blir kul för Myran älskar att bada. Men det visar sig att det blir lite ensamt också för mamma och Jesper hinner nästan inte med någonting annat än lillasyster och Myran har ingen att leka med.

Det var innan han lärde känna Gloria. Med henne förändrades allt. Hon har gips på armen och kan göra coola volter. Hon vet hur man gör bärnsten och med henne får Myran många hemligheter. Det här blir ett väldigt annorlunda och händelserikt sommarlov.

Dela denna på

  • Inbunden, 140 sidor
  • Ålder: 6-9 år
  • Art. nr: 181453
  • Utgiven: 2019-03-15
  • Förlag: Rabén & Sjögren
  • Författare: Linn Gottfridsson
  • Illustratör: Adbåge, Emma
  • Finns i lager

Availability: In stock

119 kr

Det finns inga recensioner

Det finns inga recensioner än, vill du bli först?

Skriv en recension