"Barn skapar mirakel när de läser. Därför behöver barn böcker." – Astrid Lindgren
Rädda hunden

Rädda hunden

Availability: In stock

119 kr

Börja prenumerera och få 50% rabatt

Tillsammans vågar de!

”Maggot hänger fram över styret. Han står upp och trampar. Hjärtat slår så hårt att det dunkar i öronen. Händerna håller krampaktigt i styret och han känner smaken av blod i munnen. Då och då ser han sig om. Är han fortfarande förföljd?”

MAGGOT LARSSON VET att han inte duger. Alla tycker att han gör fel, till och med hans egen pappa. Molly duger inte heller. Hon pratar för mycket och är inte alls så söt som hennes mamma tycker att hon borde vara. Men när Maggot & Molly träffas händer något. Tillsammans blir de starka. Tillsammans vågar de.

Som när hunden Zack behöver hjälp. Självklart vill Maggot och Molly rädda hunden. Men det uppdraget visar sig bli mycket farligare än vad de någonsin trott.

Dela denna på

  • Inbunden, ill i sv/v, 93 sidor
  • Ålder: 6-9 år
  • Art. nr: 193672
  • Utgiven: 2022-08-19
  • Förlag: B. Wahlströms
  • Författare: Pia Hagmar
  • Illustratör: Bergting, Peter
  • Finns i lager

Availability: In stock

119 kr

Börja prenumerera och få 50% rabatt

Det finns inga recensioner

Det finns inga recensioner än, vill du bli först?

Skriv en recension