"Barn skapar mirakel när de läser. Därför behöver barn böcker." – Astrid Lindgren
Tonje och det hemliga brevet

Tonje och det hemliga brevet

Availability: In stock

129 kr

Spännande och fartfyllt!

Tonje Glimmerdal är snart tio år och det enda barnet i Glimmerdalen. Hennes bästis är Gunnvald. Det ovanliga med att Tonje och han är bästisar är att hon är barn och han en gammal farbror. Men de båda trivs ihop och har alltid nya projekt på gång.

Den här vintern ska de utveckla en ny perfekt rattkälke. Om de lyckas ska de starta tillverkning av kälkar och bli stormrika.

Eftersom Tonje och Gunnvald är bästisar tänker Tonje att hon vet allt om honom. Men när Gunnvald hamnar på sjukhus upptäcker hon att han har en hemlighet.

Dela denna på

  • Inbunden, 236 sidor
  • Ålder: 6-9 år
  • Art. nr: 179408
  • Utgiven: 2019-01-11
  • Förlag: Rabén & Sjögren
  • Författare: Maria Parr
  • Översättare: Nyman, Karin
  • Finns i lager

Availability: In stock

129 kr

Det finns inga recensioner

Det finns inga recensioner än, vill du bli först?

Skriv en recension