"Barn skapar mirakel när de läser. Därför behöver barn böcker." – Astrid Lindgren
Valpvarning - Sitt Pyton!

Valpvarning - Sitt Pyton!

Availability: In stock

119 kr

Drömmen om en orm!

Många barn önskar sig en alldeles egen hundvalp. Inte Anette. Hon har önskat sig en pytonorm hela sitt liv.

Men istället för en orm får hon en hundvalp! Vem vill ha en hund när det finns ormar? Anette döper valpen till Pyton, det påminner i alla fall om en hund.

Men sen tvingar mamma henne och Pyton att gå i valpskola och då blir det riktigt jobbigt för Pyton lyder inte alls och det är superpinsamt! 

Anette har ett tips till alla som någon gång drömt om en gullig valp: gör inte det. Här får du följa med Anette och Pyton på deras första äventyr och då förstår du nog varför det är jobbigt med en valp!

Dela denna på

  • Inbunden, 59 sidor
  • Ålder: 6-9 år
  • Art. nr: 180661
  • Utgiven: 2019-04-10
  • Förlag: Opal
  • Författare: Mia Öström och Anna Ehn
  • Illustratör: Howes, Alex
  • Finns i lager

Availability: In stock

119 kr

Det finns inga recensioner

Det finns inga recensioner än, vill du bli först?

Skriv en recension