"Barn skapar mirakel när de läser. Därför behöver barn böcker." – Astrid Lindgren
Vilde och käpphästen Winner

Vilde och käpphästen Winner

Availability: In stock

129 kr

Börja prenumerera och få 50% rabatt

Spännande tävling med käpphästar!

Vilde ska vara med i sin allra första käpphästtävling – med riktiga hinder och riktiga prisrosetter om man klarar banan utan att riva. Vilde och bästisarna Leya och Hanna är så ivriga inför tävlingen. Dagarna före syr de nya träns och fixar fina tävlingsfrisyrer på sina käpphästar. Så är det äntligen dags. Allt är så stort och spännande. Kanske lite för stort och spännande, tänker Vilde. Tänk om alla klarar banan utom hon? Och tänk om Vincent är där och ser henne? Men så kommer hon att tänka på käpphästen som man kunde vinna i lotteriet vid ingången. En vacker skäck med gröna pärlögon och skimrande pannlugg. Den bara måste bli hennes. Med bultande hjärta sätter hon av mot det första hindret. Nu gäller det!

Dela denna på

  • Inbunden, ill i färg, 137 sidor
  • Ålder: 6-9 år
  • Art. nr: 190157
  • Utgiven: 2021-06-08
  • Förlag: Bonnier Carlsen
  • Författare: Jenny Bicho
  • Illustratör: Femerstrand, Andrea
  • Finns i lager

Availability: In stock

129 kr

Börja prenumerera och få 50% rabatt

Det finns inga recensioner

Det finns inga recensioner än, vill du bli först?

Skriv en recension